18/12 Time goes by..


Team Suomi

6 månader och 15 dagar är det sedan jag skrev någonting här.. Sedan dess har det hunnit hända massor! Jag har tagit studenten, slutat jobba på donken och istället åkt land och rike för att hålla i utprovningar av studentmössor och nu har även det jobbet slutat, dock har jag fått vidareanställning och igår kom jag hem efter två veckor i Finland dit vi håller på att expandera!

Under julen flyttar jag även ihop med min pojkvän i en stor 50-tals två som vi håller på att rusta upp och i januari börjar jag jobba i Finland i veckorna igen!


Jag och kollegan Johanna


Himla glad att det inte är min bil!


Tacokväll


Johanna är bäst på att göra grimaser!


Underhåller oss med att posa i väntan på flyget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0